• Wpisów:14
  • Średnio co: 147 dni
  • Ostatni wpis:3 lata temu, 18:32
  • Licznik odwiedzin:20 200 / 2216 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Dzień zaczęłam dzień od zjedzenia dużej niestety białej bułki z pasztetem z indyka.
Następnie zjadłam połowę bułki z szynką ok 18.00

Mam bardzo dużo energii i dobrze się czuje, wieczorem mam zamiar zrobić po 50 przysiadów i brzuszków.

Wiem doskonale o tym, że zdrowe jedzenie i ćwiczenia, duża aktywność dają efekty natomiast jestem zdesperowana i źle się czuje w moim ciele co źle odbija się na mojej rodzinie. Obiecuje sobie, że to tylko będzie kilkanaście dni z Adipexem a później przy skurczonym żołądku i ładniejszym ciele, piękniejszej pogodzie przejdę do ćwiczeń sezon na warzywa ułatwi dietę.

Uwierzcie, że przy 5 miesięcznym dziecku i szkole dziennej ciężko jest się zmobilizować i realizować postanowienia.
 

 
Ostatni wpis byl rok temu. Wiele się zmieniło przez ten czas, zostałam mamą, zmieniłam miejsce zamieszkania, zaczęłam technika usług kosmetycznych (obecnie jestem na II roku)...

Reaktywacja bloga, teraz będzie tutaj troszkę o moim synku, troszkę o dietach na których permanentnie jestem , troszkę o kosmetykach i jakieś stroje dnia też się znajdą.


Diety dietami, zdrowy styl życia, "mądre" jedzenie, tak to wszystko łatwe jest do napisania do powiedzenia natomiast dużo cięższe do zrealizowania dla mnie. Dzis zaczynam dzień 1 swojej przygody z środkiem na odchudzanie. Po porodzie zostało mi 10 kg i w sumie dość szybko leciały ale po zastrzykach antykoncepcyjnych zaczęłam puchnąc co za tym idzie złe samopoczucie skłoniło mnie do zakupu adipexu. Postaram się co dziennie zdawać relacje z zażywania tego "cuda"
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Zdecydowałam się na zamówienie butków ze strony http://www.solestruck.com/ za poleceniem znajomej *Już nie mogę się doczekać*
  • awatar All about me and my little love...: Marze o nich już od dawna ;) ale chyba na spacery z wózkiem się nie nadają :D chyba nie wytrzymam tych moich codziennych maratonów :D
  • awatar mujer_de_moda: http://www.vinted.pl/members/195446-dominikaxx Zapraszam !! jutro jeszcze więcej nowych rzeczy :)
  • awatar cupcakethief: dzięki za obserwację (: też bym się skusiła na lity :D
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Po doświadczeniach z dwoma paletkami Sleek zamówiłam "Oh so special" i dziś do mnie dotarła

A tą zieloną szklaną bransoletkę dostałam wczoraj od sąsiadki , tak ją zachwalałam aż w końcu się pilotowała (miała dwie) Jak Wam się podoba?
  • awatar Judzia124: A jak z pigmentacją tych cieni..?? ja mam kilka paletek tylko jedna trafiła mi się do dupy. CHAOS... i to też nie wszystkie kolory.
  • awatar Magggg: @Quamitasha: Tez mam STORM i jestem mega zadowolona :) mam nadzieje że ta też sie sprawdzi :)
  • awatar Szalona&Chicca: Chicca: Łoo, cuda <3
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Byłam ostatnio z moim T w H&M już idziemy do kasy a tam patrze laska niesie piękne lakiery wiec pędzę szukam , szperam ......




I zalałam bardzo mi się spodobały a Wam?



Pierścioneczek mojej przyjaciółki kiedyś ktoś jej go zdjął tak sobie pożyczyłam do zdj sorki
  • awatar --frustratka --: Jak te lakiery cenowo wyglądają? trwale są? Bo kolorki super fajne !
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Dziś pierwszy raz użyłam tego masełka w sprayu.


Bardzo szybko się opalam ale takiego koloru opalenizny chyba jeszcze nie miałam jest cudownie piwnie brązowy. Moje ciało jest nawilżone a przede wszystkim po kąpieli w jeziorze nie zmył się.

+ aplikacja
+ nawilżenie
+ ładny kolor opalenizny
+ szybki efekt
+ cena

Minusów jeszcze nie dostrzegłam
A wy?
 

 
Uwielbiam mieć pomalowane pazurki w sumie zawsze mam !

Lakiery które używałam tego lata

Napisać któregoś recenzje i go zaprezentować na pazurach?
  • awatar trinity90: h&m, HOUSE, CROPP, Reserved, kappAhI, Bershka ... ponad 160 ciuszków znajdziesz u mnie na blogu, może coś Ci się spodoba? ZAPRASZAM ! TANIO + SZYBKA wysyłka :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Latem uwielbiam brązery a najbardziej te bez drobinek.

Ten L’Oreal został użyty kilka razy ze względu na to ze pozostawia wręcz okropna poświatę to nie jest brokat lecz złota plama po nałożeniu na twarz. Dam mu druga szanse jak się bardziej opale może wtedy się sprawdzi jako rozświetlasz twarzy oczywiście tylko na imprezę

Moim ulubieńcem jest NOUBA nie ma ani jednej drobinki i pozostaje na policzkach bardzo długo kolor i efekt jest podobny do tego z essence jego minus to tylko to że nie trzyma sie zbyt długo .

Elf jest też często używany ma małe drobinki ale są delikatne i słodko buźka wygląda. Brązer ten jest stosunkowo mało napigmentowany wiec przesadzić jest ciężko i cena tez ok i jeszcze ten fajny róż

I przyszedł czas na Inglot ohhh jest przede wszytkim dla mnie za ciemny i chętnie się go pozbędę ma drobinki ale myślę że dla osóbki opalonej na imprezkę się spisze... Wielkie opakowanie
Chętnie się wymienię
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Przedstawię Wam moje koturny może nie jest to jakaś imponująca kolekcja ale LUBIE JE


Brakuje tu jeszcze jednej pary czarnych. W sobotę byliśmy na imprezie i zostały w samochodzie
Ale cała imprezę dałam redę a maja chyba z 15 cm

<dumna>
  • awatar Paulinka U.: mrr 1 cudenka zamawiam takie same tylko czarne :)
  • awatar souloffashion: pierwsze i drugie boskie :) chciałabym mieć takie ;) zapraszam do siebie
  • awatar Madzia♥: świetna kolekcja :) zapraszam do mnie :) dodajE!
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
Wczoraj poprosiłam mojego T aby mnie rano obudził bo w pn jest dostawa w jednym z SH niedaleko mnie i tak zrobił oczywiście chwilowo byłam zła (nie lubię wcześnie wstawać ) ale wiedziałam że coś tam na mnie czeka. Wyszperałam psiaka za 17 zł ale tak mi się podobał ...

Oczywiście obojętnie nie przeszłam obok drogerii i kupiłam lakier matowy , macie jakiś lakier z tej serii ?

Jestem fankom lakierów wiec jeżeli chcecie obejrzeć moja kolekcje dajcie znać
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Leci do mnie paletka NAKED czy któraś z Was ja ma?
Napiszcie mi coś o niej. Plsss

Już nie mogę się doczekać
 

 
Początki są zawsze najtrudniejsze.
Przełamuje strach pisząc pierwszy wpis.
Chciałabym podzielić się z Wami moimi przemyśleniami na temat mody , kosmetyków które naprawdę mnie inspirują
Będę zamieszczając dla Was outfity oraz skromne przemyślenia na temat produktów do pielęgnacji jak i makijażu.

Pozdrawiam